Гарячі новини: чат-бот Credit365 у Telegram і Viber доступний клієнтам сервісу


Тепер у кожного клієнта Credit365 з'явився особистий онлайн помічник - чат-бот у Viber і Telegram.

Нижче ми розповімо, що таке чат-бот Credit365 та які функції він виконує. А також, як бот у Viber і Telegram здатен спростити процес оформлення швидкого кредиту та його повернення?

Що таке чат-бот Credit365 і навіщо ми його створили?

Чат-бот Credit365 - це онлайн-помічник у Viber та Telegram, який зможе оперативно надавати клієнтам дані за кредитом, підкаже реквізити для сплати й допоможе здійснити оплату без авторизації в Особистому Кабінеті.

Ми піклуємося, щоб клієнти могли отримати підтримку, коли їм це необхідно. Адже бувають ситуації, коли немає часу шукати інформацію на сторінці сайту "Запитання та відповіді", а спілкуватись з оператором гарячої лінії незручно. Саме в таких випадках на допомогу приходить чат-бот Credit365!

Як почати роботу з чат-ботом Credit365?

Щоб почати роботу з чат-ботом Credit365 у Viber або Telegram, потрібно:


  • Telegram - перейти за посиланням https://t.me/Credit365_bot_bot;
  • Viber - перейти в додаток Viber -> натиснути "Додатково" (нижній правий кут) -> клікнути на значок QR-коду (верхній правий кут) -> відсканувати QR-код:

Після переходу, чат-бот запропонує "Поділитися номером телефону" - це авторизація, яка дозволить онлайн-помічникові ідентифікувати клієнта й надавати необхідні дані з його особистого кабінету за запитом.

Після авторизації, чат-бот Credit365 буде виконувати команди клієнта (із запропонованих) і миттєво надавати потрібну інформацію за кредитом.

Важливо! Авторизація в чат-боті проходить за номером телефону, який вказаний в Особистому кабінеті сервісу. Тому, потрібно переконатися, що номер телефону в акаунті Viber або Telegram відповідає тому, що вказаний в Особистому кабінеті Credit365.

Робота з чат-ботом Credit365 безпечна - дані клієнтів захищені так само, як в Особистому кабінеті. До того ж, виключений ризик передачі даних третім особам.

Завдання, які виконує чат-бот Credit365

Розглянемо докладніше, які команди виконує бот:

Дізнатися дані за кредитом

Ця команда дозволяє клієнтові дізнатися:


  • залишок суми та дату повного погашення кредиту;
  • вартість продовження (пролонгації) кредиту на 7, 15 та 30 днів.

Отримати реквізити для оплати

Чат-бот надає актуальні реквізити для оплати кредиту в Credit365 банківським переказом.

Дізнатися, як здійснити оплату

Якщо клієнт не знає, як здійснити оплату кредиту в Credit365, і який зі способів зручніше - чат-бот допоможе визначитись з вибором:


  • онлайн, через Особистий Кабінет;
  • онлайн, через інтернет-банкінг (на прикладі Приват24);
  • онлайн, через платіжні системи іBox, EasyPay;
  • через термінал ПриватБанку;
  • через термінали iBox, EasyPay та Банк Фамільний;
  • в касі банку;
  • з мобільного рахунку оператору lifecell.

Натисніть на потрібний спосіб оплати та чат-бот перенаправить на сторінку сайту Credit365, що містить інформацію про нього.

Внести оплату

Чат-бот допоможе погасити кредит або продовжити його через платіжну систему EasyPay. Для цього потрібно натиснути на команду й вибрати, який платіж необхідно здійснити:


  • погашення кредит;
  • продовження кредиту.

Що ми плануємо додати в чат-бот Credit365?

Ми плануємо працювати над додаванням функцій у чат-бот Credit365 й надалі.

Головне завдання на сьогодні - додати можливість подавати заявку на отримання кредиту за допомогою бота.

Зараз команда “Подати заявку на кредит” у чат-боті перенаправляє користувача на сайт. Але, незабаром клієнти зможуть оформити кредит, використовуючи тільки бот.


Важливо! Ми не будемо відправляти рекламні розсилки в чат-бот Credit365. Він створений тільки допомагати клієнтам і робити кредитування ще простішим та зручнішим.


Попереду в роботі Credit365 ще багато цікавого. Слідкуйте за нашими новинами в Блозі та акаунтах у соціальних мережах.

Оформити кредит