Як бізнесу вижити в карантин у 2020 році?


З 11 листопада 2020 року в Україні було посилено анти-коронавірусні заходи. З одного боку, це повинно зменшити загрозу зараження людей коронавірусом, але з іншого - поступово ускладнює роботу бізнесу.

Які уроки було потрібно винести підприємцям після першої хвилі Covid-19, щоб працювати в карантин безпечніше? І як швидкий кредит допомагає бізнесу функціонувати, коли локдаун в Україні стає імовірнішим фіналом 2020 року?

Відповідають фахівці Credit365 - МФО, що допомагає простим людям і підприємцям жити та працювати в непростій ситуації в Україні.

Які карантинні обмеження діють в Україні в листопаді 2020?

З 9 листопада 2020 року 12 обласних центрів і ще 187 невеликих міст і сіл України отримали "червоний" рівень епідеміологічної небезпеки (Житомир, Ужгород, Івано-Франківськ, Миколаїв та інші). Всім іншим населеним пунктам присвоєно "помаранчевий" рівень (Київ, Черкаси, Одеса, Луцьк та інші, що не віднесені до "червоної" зони). Що це означає?

"Колір" зони залежить від кількості хворих на коронавірус і наявності місць в лікарнях. Наприклад, якщо заповненість лікарняних ліжок перевищує 75% протягом 5-7 днів, ВРУ приймає рішення про присвоєння населеному пункту "червоного" рівня.

Помаранчева зона

В населених пунктах з "помаранчевим" рівнем діє адаптивний карантин. Згідно із правилами, в такій зоні заборонено:


  • масові зібрання, понад 20 осіб;
  • робота кафе, окрім формату "на виніс" або з заповненням посадкових місць понад 50%;
  • торгівлю в магазинах, якщо в торговому приміщенні знаходиться більш як 1 особа на 10 кв.м.;
  • перевезення пасажирів громадським транспортом не на посадкових місцях;
  • робота нічних клубів і дискотек;
  • відвідування дітьми оздоровчих установ.

Червона зона

В населених пунктах України, які віднесені до "червоної" зони епідеміологічної небезпеки, забороняється робота:


  • ресторанів і кафе;
  • громадського транспорту;
  • навчальних закладів.

Зазначені заходи не нові, оскільки вони вже застосовувалися в березні - травні 2020 року, під час першої хвилі епідемії Covid-19. З одного боку вони допомагають уникнути зростання кількості хворих в Україні. Але з іншого боку, через них збанкрутували понад 25% підприємців.

Розглянемо докладніше, які якості потрібно мати підприємцю напередодні нового локдауну, щоб працювати під час карантину, коли інші змушені припиняти роботу.

Як успішно вести бізнес під час карантину в Україні - 5 порад від Credit365

Сервіс мікрокредитування Credit365 знаходиться серед компаній, що продовжують роботу в непростих економічних умовах. Нижче ми розповімо про якості, що допоможуть бізнесу пережити локдаун, якщо його знову введуть в Україн.

1. Будьте в курсі нових правил і законів

Кожен підприємець повинен щодня цікавитись правилами роботи для бізнесу, які запроваджуються законами та постановами ВРУ. Це важливо, щоб підтримувати забезпечення анти-коронавірусних заходів і уникати штрафів за їх невиконання.

2. Зробіть формат роботи зручним і безпечним

  1. Використовуйте більшу кількість каналів для контакту з користувачами. Клієнти, яким вчасно відповідають на питання і відверто розповідають про життя бізнесу, стають лояльнішими. Крім гарячої лінії та клієнтської підтримки через Email, обов'язково спробуйте підключити онлайн-чат (на сайті), заведіть й активно наповнюйте контентом сторінки в соцмережах (Facebook, Instagram); підключіть месенджери (Viber, Telegram).
  2. Спробуйте впровадити ERP або CRM-систему. За їх допомогою легко автоматизовувати та змінювати бізнес-процеси; а також контролювати всі частини ведення бізнесу: від залучення та обслуговування клієнтів до формування фінансових звітів. Використання систем автоматизації зробить вас більш гнучкими та організованими, що безсумнівно допоможе утриматися "на плаву".
  3. Якщо у вас ще немає сайту, то саме зараз час зробити його. Як показує практика, абсолютно будь-який бізнес можна "діджіталізувати”. Створити сайт або завести сторінку в Інстаграм - вирішувати вам, але виходити в онлайн потрібно обов'язково. Так ви зможете залучати нових клієнтів, краще обслуговувати постійних, а також трансформуватися в будь-який момент і швидко отримувати відгуки вашої аудиторії.

Щоб убезпечити наших фахівців, під час першої хвилі коронавірусу ми в Credit365 впровадили віддалену роботу всієї команди. При цьому ми зробили все, щоб клієнти могли оформити кредит або отримати підтримку фахівців швидко та зручно, як було раніше, під час роботи в офісі:


  • ми налаштували АТС, і дзвінки клієнтів тепер переадресовуються на мобільні телефони наших менеджерів, тому навіть працюючи з дому, вони можуть проконсультувати позичальників з будь-яких питань;
  • створили чат-боти Credit365 в Viber і Telegram, щоб клієнти могли дізнатися всю інформацію за своїм кредитом в будь-який час доби, без авторизації на сайті або дзвінків фахівцям;
  • залишаємося завжди на зв'язку - кожен клієнт може звернутися в нашу службу підтримки будь-яким зручним способом: за телефоном гарячої лінії, в Messenger Facebook, через чат на сайті, Email, Viber або Telegram.

3. Подбайте про безпеку персоналу

Щоб забезпечити безпеку персоналу, важливо:


  • купити антисептики та маски для співробітників;
  • мати один безконтактний термометр, щоб працівники могли вимірювати температуру вранці та протягом дня;
  • кілька разів на тиждень проводити дезінфекцію робочих приміщень.

Це потрібно, щоб убезпечити персонал, а також своєчасно виявляти й відправляти хворих співробітників на самоізоляцію чи в лікарню.

4. Зменшуйте витрати

Правильне зменшення витрат в період карантину, є однією з ключових умов для "виживання" бізнесу.

  1. Зменшуйте постійні витрати:
    1. шукайте партнерів, з якими можна об'єднатися. Може бути багато варіантів подібних партнерських відносин, наприклад об'єднати продаж суміжних продуктів на одній території або ділитися контактами клієнтів, якщо ви маєте подібну цільову аудиторію. Головне: не залишатися "один на один" у важкій ситуації та не боятися налагоджувати контакти;
    2. відмовляйтесь від витрат, які прямо не впливають на виробництво/собівартість (наприклад, оренда й обслуговування кавомашини в офісі, або автотранспорту для адмін. персоналу);
    3. шукайте способи розділити витрати, від яких не виходить відмовитись повністю. Наприклад, здавати офісне приміщення в суборенду
  2. Знайдіть додаткові способи підвищити прибутковість:
    1. спробуйте знайти партнерів для реалізації відходів виробництва;
    2. замість звільнення співробітників, спробуйте знайти для них додаткову зайнятість, наприклад, здаючи в оренду колл-центри або відділи продаж.

5. Знайдіть запасні канали отримання фінансування

В умовах можливого локдауна, відповідальність підприємців висока:

потрібно своєчасно виплачувати заробітну плату співробітникам, орендні платежі, податки, не кажучи вже про те, що потрібно забезпечувати сім'ю ...

Щоб знайти потрібну суму для забезпечення особистих або цілей бізнесу можна звернутися за банківським кредитом або в інші кредитні організації. Але якщо гроші потрібні терміново, то в Credit365 ви зможете отримати до 20`000 грн на термін до 30 днів. Наші переваги:


  1. Оформити заявку за кредитом можна за 5 хвилин.
  2. Гроші будуть доступні для розрахунку за 15 хвилин після оформлення заявки.
  3. Повернути мікропозику в Credit365 так само легко, як і отримати її.
  4. Кожен клієнт може отримати знижки, кешбек і бонуси, і економити, розраховуючись ними за кредитом.

Оформити кредит онлайн


Ми в Credit365 кожного дня робимо для клієнтів зручний та простий сервіс, куди їм захочеться повертатися коли це необхідно.

Оформити кредит